VR2ZOC 發表於 1-9-2009 17:46:35

聽 CD 與現場

講到聽音樂, 我都係認第六,唔敢認前面五名阿哥。有時聽 CD 聽得多, 就最好到現場聽下, 感受下何為現場感,你就知道乜嘢叫做 Hi-fi。我發燒咁耐, 都會經常去現場作兩者比較。







此晚節目,無線電視已用高清製作,到時可從電視觀看。但當晚現場的音響就...

不過「香港體育館」同「大會堂」或「尖沙咀文化中心」就無得比。

VR2ZOC 發表於 4-9-2009 17:58:13

在家中用部靚 Hi-fi 來欣賞靚音樂,就是享受。那天晚上在現場,我覺得那個吊在天花板上的戲院之聲就真是難受。

VR2ZOC 發表於 5-9-2009 08:28:34

這種難受的感覺,問題可能就不是出在那「劇院之聲」上?可能是出在......?{:soso_e118:}

VR2ZOC 發表於 19-9-2009 17:43:07

密切注意無線電視台播出時間。

VR2ZOC 發表於 15-2-2010 16:56:25

講到聽 CD,要鑑別自己套 Hi-fi 器材去到邊,就不仿到現場感受一下,作個比較,回家再用套 Hi-fi 器材試爆,睇下係唔係即刻要欏黎啷腳。





近期的最佳現場鑑聽節目,不過演出前一個月,門票已售罄,今次我有幸一早買定,不過都係剩番最後幾個位,向隅者下次請早。

VR2ZOC 發表於 22-2-2010 23:27:45

當晚有個節目都可值得研究一下,就是最後一首壓軸,開始時鼓棍擊打落個大鼓時,約隔一秒左右,那低頻才一陣一陣地傳到耳朵,出現接近不同步現象,到了敲打約十下後,才開始逐漸同步。咁你估下發生乜野事呢?是否我的座位在最後,距離太遠還是另有其它?

VR2ZOC 發表於 27-2-2010 07:51:57

重未有人估到發生乜野事牙,咁無野講。:( :shutup:

VR2ZOC 發表於 16-3-2010 23:01:58

講到聽現場音樂,最好就是這個小型的「文娛廳」,因為這類較小型的音樂演奏會,座位約 400 個左右,現場基本上不用咪,舞台後面有一排助聲板,將聲音向觀眾方向反射,在座上所聽到的是「真聲音」,不是喇叭發出的模擬聲,是百分百的 Hi-fi 感覺。:victory:

VR2ZOC 發表於 30-3-2010 18:40:14

昨夜在香港大會堂演出的《天籟之音》音樂會又是一場不可錯過的好節目,靜係睇下演出曲目同陣容,就唔駛多講,不過我唔係講呢樣野。我係講 Hi-fi 差。今次估唔到又有新發現?






場刊印刷精美

這個新發現就出在第 13 及 14 首由二胡大師王國潼教授獨奏此兩首曲時出現,呢次真係考下我對 Hi-fi 耳喇,你地有無興趣想知乜野事?

VR2ZOC 發表於 1-4-2010 17:06:23

此兩曲不是獨奏音樂,伴奏由已錄定的背景音樂播出,獨奏者一人在舞台上隨著背景音樂播出而獨奏演出。這個配搭可第一次見,形式類似卡拉 OK,但以往觀看有些演唱會,常有類似此形式出現,但器樂演奏則有些新鮮。

但我的重點唔係講呢樣表演形式好與唔好,我係想講下 Hi-fi 差!你想唔想知我講啲乜?估下呀?估中無獎。:loveliness:
頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 聽 CD 與現場