VR2UKT
發表於 23-9-2013 11:57:56
大會曾經在此處蓋印,以証明參賽者行經標距柱 W077。
VR2UKT
發表於 23-9-2013 12:15:30
由城門水塘行到呢度,用咗 1 粒鐘。
分岔路在前,要靠右前行。
VR2UKT
發表於 23-9-2013 12:18:28
參賽者請認清方向,分岔路靠右就啱。
呢個亭唔准入。
標距柱 W081。
VR2UKT
發表於 23-9-2013 12:31:46
呢個亭就入得,近標距柱 W082。
見到呢個標誌,即係話就快到鉛鑛坳檢查站。
VR2UKT
發表於 23-9-2013 12:34:30
喺下午 15 時 02 分嚟到鉛鑛坳檢查站。
準備落山......。
VR2UKT
發表於 23-9-2013 12:35:48
本帖最後由 VR2UKT 於 12-10-2013 20:26 編輯
16 分鐘後,落到打鐵屻。
VR2UKT
發表於 23-9-2013 12:36:54
本帖最後由 VR2UKT 於 23-9-2013 12:43 編輯
過完天橋,記得右轉,沿大埔河傍邊直趨終點。
VR2UKT
發表於 23-9-2013 12:47:46
終於到咗终點,計計時間,由小學起步,嚟到終點,減番等人時間,一共用咗 6 小時 30 分。成績稍低。
VR2XQA
發表於 7-10-2013 20:59:00
有打算參與今次無線電支援的朋友請注意,請從速報名,以便我們把名單提交主辨單位,作為印製義工證書及申領物資的依據,我們最遲會在 10月 12 日把有關名單提交予主辨單位,敬請留意,多謝合作!
VR2XQA
發表於 16-10-2013 12:12:08
首先多謝報名參與今次活動的義工朋友們{:soso_e183:}
在上星期,我們已順利完成第一次實地無線電測試,今個星期我們會繼續進行全面的總測試,歡迎已報名的朋友參與是次無線電總測試,為提供優質無線電支援服務作出貢獻,多謝各位!
潘永業(VR2XQA)
苗圃挑戰十二小時 2013 無線電支援服務副統籌
頁:
1
2
3
4
[5]
6
7
8
9
10
11