VR2UKT 發表於 23-9-2013 11:57:56








大會曾經在此處蓋印,以証明參賽者行經標距柱 W077。

VR2UKT 發表於 23-9-2013 12:15:30


由城門水塘行到呢度,用咗 1 粒鐘。






分岔路在前,要靠右前行。


VR2UKT 發表於 23-9-2013 12:18:28


參賽者請認清方向,分岔路靠右就啱。



呢個亭唔准入。



標距柱 W081。

VR2UKT 發表於 23-9-2013 12:31:46


呢個亭就入得,近標距柱 W082。






見到呢個標誌,即係話就快到鉛鑛坳檢查站。

VR2UKT 發表於 23-9-2013 12:34:30


喺下午 15 時 02 分嚟到鉛鑛坳檢查站。


準備落山......。




VR2UKT 發表於 23-9-2013 12:35:48

本帖最後由 VR2UKT 於 12-10-2013 20:26 編輯






16 分鐘後,落到打鐵屻。




VR2UKT 發表於 23-9-2013 12:36:54

本帖最後由 VR2UKT 於 23-9-2013 12:43 編輯








過完天橋,記得右轉,沿大埔河傍邊直趨終點。

VR2UKT 發表於 23-9-2013 12:47:46





終於到咗终點,計計時間,由小學起步,嚟到終點,減番等人時間,一共用咗 6 小時 30 分。成績稍低。




VR2XQA 發表於 7-10-2013 20:59:00

有打算參與今次無線電支援的朋友請注意,請從速報名,以便我們把名單提交主辨單位,作為印製義工證書及申領物資的依據,我們最遲會在 10月 12 日把有關名單提交予主辨單位,敬請留意,多謝合作!

VR2XQA 發表於 16-10-2013 12:12:08

首先多謝報名參與今次活動的義工朋友們{:soso_e183:}

在上星期,我們已順利完成第一次實地無線電測試,今個星期我們會繼續進行全面的總測試,歡迎已報名的朋友參與是次無線電總測試,為提供優質無線電支援服務作出貢獻,多謝各位!



潘永業(VR2XQA)
苗圃挑戰十二小時 2013 無線電支援服務副統籌
頁: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11
查看完整版本: 挑戰 12 小時 2013