本帖最後由 VR2UKT 於 17-9-2013 22:57 編輯
各位義工,上山時要小心,因為黄麖仔滿佈樹林,溪流,啲石好滑。
我第一次見到咁清楚嘅地界。
嚟到西貢古道近百花林,白屋傍,見到好多樹被人斬咗。
右轉.........
落雨時好跣腳。
大藍湖水站,比賽嗰日,呢度有水,營養液,水果.......。但是,今日乜都冇。
上完東洋山,落到嚟近基维爾營,唔見咗個龍門架.......。
東洋山對面山影番轉頭,都係一樣。
去緊獅子亭檢查站,見到某座山上有工程展開。
本帖最後由 VR2UKT 於 17-9-2013 23:04 編輯
近觀音山.........。
走近幾年前山泥傾瀉位置......。
現在有斜坡加固工程展開。
本帖最後由 VR2UKT 於 17-9-2013 23:05 編輯
各位,經過時要小心!
尤其是呢度。
緊接着去到獅子亭檢查站嘅賽道,與上一年冇大分別。
獅子亭檢查站,今年又在這裏。呢度係26公里及42公里賽道嘅檢查站。
要由獅子亭檢查站落去慈雲山,揾26公里起點。
沿途有些工程展開。
由法藏寺再行落少少,就係慈雲山道,要左轉去揾。
呢度係慈雲山道,左邊係沙田坳邨。
唔係呢間.........。
26公里起點,伊斯蘭鮑伯濤紀念小學,校舍好靚,隔離係差館,斜對面係慈雲山巴士總站。
大埔上碗窰
由鉛鑛坳落嚟,去揾終點站..........
石級囗..........
落石級........右轉。
喺天橋底過大埔河,跟着右轉。
沿大埔河傍直去....
快嘞!快勒!
終點站後門。