VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:23:05

本帖最後由 VR2UKT 於 17-9-2013 22:57 編輯


各位義工,上山時要小心,因為黄麖仔滿佈樹林,溪流,啲石好滑。


我第一次見到咁清楚嘅地界。



嚟到西貢古道近百花林,白屋傍,見到好多樹被人斬咗。


VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:26:41


右轉.........


落雨時好跣腳。



大藍湖水站,比賽嗰日,呢度有水,營養液,水果.......。但是,今日乜都冇。


VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:32:07


上完東洋山,落到嚟近基维爾營,唔見咗個龍門架.......。



東洋山對面山影番轉頭,都係一樣。



去緊獅子亭檢查站,見到某座山上有工程展開。

VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:35:20

本帖最後由 VR2UKT 於 17-9-2013 23:04 編輯


近觀音山.........。



走近幾年前山泥傾瀉位置......。



現在有斜坡加固工程展開。


VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:38:44

本帖最後由 VR2UKT 於 17-9-2013 23:05 編輯


各位,經過時要小心!



尤其是呢度。



緊接着去到獅子亭檢查站嘅賽道,與上一年冇大分別。


VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:46:11


獅子亭檢查站,今年又在這裏。呢度係26公里及42公里賽道嘅檢查站。


要由獅子亭檢查站落去慈雲山,揾26公里起點。



沿途有些工程展開。



VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:51:32





由法藏寺再行落少少,就係慈雲山道,要左轉去揾。


呢度係慈雲山道,左邊係沙田坳邨。


VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:59:26


唔係呢間.........。



26公里起點,伊斯蘭鮑伯濤紀念小學,校舍好靚,隔離係差館,斜對面係慈雲山巴士總站。

大埔上碗窰

由鉛鑛坳落嚟,去揾終點站..........


VR2UKT 發表於 17-9-2013 22:03:01


石級囗..........


落石級........右轉。



喺天橋底過大埔河,跟着右轉。


VR2UKT 發表於 17-9-2013 22:06:51


沿大埔河傍直去....



快嘞!快勒!



終點站後門。

頁: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11
查看完整版本: 挑戰 12 小時 2013