找回密碼
 立即註冊
搜索
樓主: VR2UKT

鹿頸_鎖羅盤_荔枝窩_烏蛟騰.....連走

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 27-6-2008 23:40:38 | 顯示全部樓層
當日天氣好曬,太陽伯伯晨早起來,照耀大地,藍天白雲。風景就靚,我們 13 人分乘两輛小巴,一先一後浩浩蕩蕩地向鹿頸進發,可能由於吹水得太犀利,或是小巴冷氣唔够凍。未到鹿頸就已經出汗。

        到咗起點,拿拿林宣佈當日行程,點齊人數,馬上出發。URK,ZTA 帶頭;UEH 掃尾,中無两大巨頭------QC 與 ZDY 壓陣; YZQ 和他的 YL 帶齊天線;嫻姐與 BOBO 等 4 人行負責打氣,VVH 負責睇頭,UKT 負責睇尾。


IMG_6697a.jpg
YZQ 和 YZQ-1,好欣賞架跑車


IMG_6698a.jpg
V VH好有型,想楂呢架車


IMG_6696a.jpg
香車美人圖


喂!咪掛住睇車,快啲行啦!
 樓主| 發表於 28-6-2008 00:08:25 | 顯示全部樓層
大家有傾有講,由 9 時 52分 從鹿頸起步,到谷埔宋伯山水豆腐花,剛好疊正10 時 35 分。大家歇一歇,飲杯茶,嘆碗豆腐花,食件番薯餅,咬串燒賣,準備上山去睇航空母艦。


IMG_6708a.jpg
藍天白雲


IMG_6724a.jpg
YZQ 與 YZQ-1 海邊留倩影


IMG_6730a.jpg
谷埔宋伯山水豆腐花人頭湧湧


IMG_6731a.jpg
中無兩大巨頭 QC(左) 與 ZDY,QC 示範無拘無束


IMG_6732a.jpg
Bobo(左一),Rita(左二)....四人組,Yeh!


咪抖咁耐,起身趕路喇!
發表於 28-6-2008 02:26:25 | 顯示全部樓層

回覆 12# VR2UKT 的帖子

巨頭?我不是巨頭 ... 不過我熱到頭都大!
發表於 28-6-2008 16:52:23 | 顯示全部樓層

回覆 12# VR2UKT 的帖子

嘩! D宋伯山水豆腐花真是好得喎!       不過,就食唔到想食嘅......!   
 樓主| 發表於 28-6-2008 20:17:59 | 顯示全部樓層
原帖由 rita 於 28-6-2008 04:52 PM 發表
嘩! D宋伯山水豆腐花真是好得喎!       不過,就食唔到想食嘅......!   


Rita與BOBO:
  唔好嬲,事頭婆話天熱唔造缽仔糕,所以要等天冷時再有得賣,焗住我要食第樣,喊都無謂。

[ 本帖最後由 VR2UKT 於 12-7-2008 08:40 PM 編輯 ]
 樓主| 發表於 28-6-2008 21:36:48 | 顯示全部樓層
抖咗一陣,回晒氣,個個龍精虎猛,又奔向鎖羅盤。未幾,來到谷埔堤壩尾,有條石級,啱喇,行上去冇衰。
    沿路望住對面沙頭角,見到海中魚排,見到梧桐山上有個好型仔兼靚仔之發射塔,岸邊停泊着威武雄偉的航空母艦,身為中國人,頓時感覺好有安全和自豪。立即影番幅相留念。


IMG_6750a.jpg
魚排中唔知有沒有養中華鱘?


IMG_6758a.jpg
梧桐山下有良港


IMG_6758b.jpg
拉近鏡頭,望一望有幾多架飛機停在母艦甲板先!
 樓主| 發表於 10-7-2008 20:06:18 | 顯示全部樓層
由這一個山仔右轉,穿過山坳,因為忙於影相,掃尾隊滯後了幾條街。當直落到榕樹坳時,各人已經在大樹下乘涼。我走到幾乎氣絕身亡,幸好BoBo和Rita遞上救命陳皮柑一個,食落頓時生津解渴,士氣大振。
       抖了一陣,大家起步向鎖羅盤進發。好彩路徑有指示牌,大家都信心佰倍。

IMG_6765a.jpg
QC步過榕樹坳古村


IMG_6767a.jpg
QC(持傘者)曰:過來呀,掂唔掂?    URK道:UEH,你會得嘅!
 樓主| 發表於 10-7-2008 20:31:05 | 顯示全部樓層
為了趕路,VR2UEH決定來一招大鵬展翅,飛躍而過,佩服,佩服!好在架數碼機有連環快拍功能,記錄了UEH的好身手。

IMG_6769a.jpg
連環鏡之一:蓄勢


IMG_6770a.jpg
連環鏡之二:起飛


IMG_6771a.jpg
連環鏡之三:軟着陸


IMG_6772a.jpg
連環鏡之四:站穩
 樓主| 發表於 10-7-2008 21:08:02 | 顯示全部樓層
過了一條溪,便要翻越石芽頭的側峰,雖然不算陡峭,但大熱天時,又沒有清風送爽,QC 與 ZDY 走起來也感吃力。好在得到 UEH 力撐。慢慢地向山上挺進。
       而走前頭的 URK, V V H, YZQ, YZQ-1, ZTA, Rita 四人組已經落山,聚首在鎖羅盤密林中。後面四人見到這情景,三扒两撥,急急步直奔而下。終於在中午 12 時 2 9分,一行 13 人終於會合在鎖羅盤村祠堂前了,當然,要拍照留念。


IMG_6775a.jpg
在鎖羅盤村祠堂前


IMG_6777a.jpg
樹林裡是鎖羅盤村另一邊
 樓主| 發表於 10-7-2008 21:33:29 | 顯示全部樓層
鎖羅盤村自古開村以來,傳聞甚多,是否屬實,就要由大家去考証一番。但看望一下村內房屋結構,大部份由青磚砌成,顯得較為富裕,而屋群亦很大,想從前必有一番景象。村的名稱也變更了幾次。
       我們為了印證一下鎖羅盤如何鎖住羅盤,我們把隨身的指南針解下來,放在一起,看一下有沒有異樣,但是個個指南針都一同指住北方,正確無誤,就算移動了地圖,用手轉動指南針,仍然活動自如,並未鎖住!!唔通已經解除了千年魔咒?


IMG_6780a.jpg
地圖,指南針,GPS樣樣齊


IMG_6782a.jpg
鎖羅盤村委員會温馨提示
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|存檔|中華業餘無線電研究會網站

GMT+8, 29-4-2024 12:27 , Processed in 0.038591 second(s), 17 queries , Gzip On.

本討論區基於 Discuz! X3.5

版權所有 © 2001-2024 中華業餘無線電研究會有限公司,保留一切權利


重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,中華業餘無線電研究會對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。中華業餘無線電研究會有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言(刪除前或不會作事先警告及通知),同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。

快速回復 返回頂部 返回列表