找回密碼
 立即註冊
搜索
查看: 13263|回復: 0

【轉貼】如有 MOTOROLA 寫頻問題,可向小弟請教!

[複製鏈接]
發表於 14-6-2007 14:25:30 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
此文是由 VR2VIX 發表

今日小弟終於成功研究到如何為 MTS2000 寫頻  
為此我特別要多謝 VR2WTD 同 VR2QB 既 information, 我先可以成功寫到頻落部機

我見唔耐呢度就有 HAM 問寫頻既問題,但係真係回應既有識之士又唔多..  

我唔想見到有 HAM 因為寫頻而害怕左 Motorola 既經典舊機.. 錯過左好可惜麻  

所以我特別籌備緊寫篇 Tutorial, 放係我個 blog 度, http://hk.myblog.yahoo.com/VR2VIX/      <--- 未完成架

如果有其他有心人可以貢獻自己既知識,我可以幫忙將拒地紀錄,然後 Upload 上個 blog, 等其他 HAM 都可以受惠  

如果有 HAM 對於寫頻有唔明白,都可以隨時 email 比我,full callsign at gmail dot com, 我定必儘量幫忙解答你既問題!

不過!係問之前真係要看完我篇 Tutorial 先問,如果唔係我對於 D 類似 "邊度&#25598;到寫頻軟件" 問題會失去耐性架!  

係呢度, 等我幫忙澄清少少 D 人對 Motorola Programming 機既 misunderstanding:

1. 首先係唔係一定要用 486 / 386, 呢 D 連我都唔知係咩既古董電腦先可以寫頻架?

A: 唔係!要寫頻,只需要你部電腦有以下基本設備 (mon, mouse, keyboard 呢 D 假設你有): 一個 Serial Port 同埋 MS-DOS. (或者一個 Floppy Drive). 另外投資就係一條 "寫頻線", 約 $200.
    我個人黎講唔知 "要用舊電腦" 呢個傳聞邊度傳出黎,不過我自己就用部 P4-3.0 + 1024MB Ram 成功 programme 左部機幾十次,唯一比較麻煩既就係要&#25598;個 MS-DOS 同 Serial Port 出黎,因為新 Notebook 一般都唔會內置 Floppy Drive 同 Serial Port. 不過,只要你用 Desktop,再新既電腦都正常應該有 Serial Port, 同埋可以用 Win 98 Boot Disk 黎 boot 起個 MS-DOS................ (下刪 n 字,總之簡單黎講你部腦有 Serial Port 就得啦!

2. 寫頻軟件係唔係好貴架? 可以去邊度買? 寫頻軟件係唔係有分 CPS 同 RSS?

A: 係,如果要買,可以上返 www.motorola.com 個網同當地代理查詢授權詳情. 或向相熟 HAM 查詢.
    由 Motorola 提供既寫頻軟件有分 CPS 同 RSS 兩種. CPS: Customer Programming Software, RSS: Radio Service Software. 主要分別係 CPS 最新版本提供 windows-based 操作介面,可以係 windows XP 直接寫頻, 相反 RSS 則只可於 MS-DOS 寫頻. 有 HAM 建議用 RSS 寫頻會比較安全,個人黎講部分認同,因為始終 MS-DOS 係 single application running, 唔似 Windows 好多 background programming running, 相對突然 hang 機機會會比較微. 不過, CPS 由於係圖形介面, 對於入門電腦操作者黎講會比較容易上手. RSS 則比較偏向微調部 handheld, 所以操作會比較繁複,我自己有電腦基礎都用左超過 4 個鐘頭熟悉 RSS 既操作,我只建議熟悉無線電器材, 同時電腦有一定底子既 HAM 先好用 RSS.
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

手機版|小黑屋|存檔|中華業餘無線電研究會網站

GMT+8, 27-4-2024 19:46 , Processed in 0.042837 second(s), 20 queries , Gzip On.

本討論區基於 Discuz! X3.5

版權所有 © 2001-2024 中華業餘無線電研究會有限公司,保留一切權利


重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,中華業餘無線電研究會對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,讀者及用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,讀者及用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者及用戶發現有留言出現問題,請聯絡我們。中華業餘無線電研究會有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言(刪除前或不會作事先警告及通知),同時亦有不刪除留言的權利,如有任何爭議,管理員擁有最終的詮釋權。用戶切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。

快速回復 返回頂部 返回列表