VR2UKT 發表於 14-2-2011 22:49:50

山野之王 2011 香港島賽事

山野之王 2011 香港島賽事於 2011 年 2 月 13 日在香港島淺水灣海灘起步。分全馬拉松賽道,全長 30.5 公里;半馬拉松全長只有 18.6 公里。按男、女及年齡分組。VR2ZTA 是男子公開組,本人 VR2UKT 是男子壯年(60歲)組。只能參加半馬。ZTA 陪我,他一樣跑半馬。

是日,天陰多雲,有幾陣雨,温度只有 12 度。集合時間是上午 8:00,由於天氣問題,集合地點改在小食亭傍之有蓋建築物內。由於登記之人數眾多,故比賽開始時稍為延遲。

為了讓有興趣認識比賽路線之人仕多些資料,及感受到比賽氣氛,特將操練時所拍攝到的相片一同上載,希望大家觀察得清楚。



乘搭巴士在淺水灣站落車



已經人山人海



一路排隊登記,一路補充體力


VR2UKT 發表於 14-2-2011 23:19:01


賽事總監宣佈:終點在此




登記完畢,做吓熱身先



跑山名將Davies、William,今仗強手如雲,您的信心如何?


VR2UKT 發表於 17-2-2011 22:57:35

本帖最後由 VR2UKT 於 17-2-2011 11:03 PM 編輯



起跑時間迫近,但仍有健兒仲未登記好。




起跑位置要上到嚟南灣道。




好多健兒老馬識途,一早巳經來到。


VR2UKT 發表於 17-2-2011 23:04:23

本帖最後由 VR2UKT 於 17-2-2011 11:13 PM 編輯


大會宣佈,今天比賽人數有400人,都好熱鬧。



賽事總監Keith Noyes宣佈:比賽於45秒後開始。



右邊第一人曾小強勇奪今日全馬冠軍,完成時間為3小時02分。


VR2UKT 發表於 17-2-2011 23:14:42

本帖最後由 VR2UKT 於 17-2-2011 11:23 PM 編輯


有三位體育攝影記者在場拍攝起步情景。



幾有氣勢。



各健兒一齊彈出,請留意編號647和648,嘻嘻,幫吓手打氣!


VR2UKT 發表於 17-2-2011 23:25:32

本帖最後由 VR2UKT 於 17-2-2011 11:29 PM 編輯


點樣前進?先穿過天橋..........。




跑去三岔路口........。




三岔路轉向淺水灣坳.........。


VR2UKT 發表於 19-2-2011 10:52:03

本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 10:56 AM 編輯


車路盡頭,左邊有條石级,直上就啱喇!




一眾健兒,已聚集在石級口。




人多級窄,要one by one,足足要等成3分鐘,趁勢抖抖。


VR2UKT 發表於 19-2-2011 10:57:19

本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 11:01 AM 編輯


上淺水灣坳,賽會選定了最闊的一條樹林路。



參賽者魚貫進入。



另一條較陡峭的山路,不要進入。

VR2UKT 發表於 19-2-2011 11:02:39

本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 11:06 AM 編輯


認住山野之指示牌,一直上。



3分鐘就出到嚟呢度。



行前幾步,就係淺水灣坳,上石級去紫蘿蘭山。


VR2UKT 發表於 19-2-2011 11:07:36

本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 11:24 AM 編輯


兩位乜咁快到咗,綁完鞋帶,按指示牌走,環繞紫蘿蘭山徑跑過去。




操練時影嘅,望淺水灣,風景一流。




跑完引水道,約耗了35分鐘,好滿意。記得要行上路上山。否則去咗黃泥涌水塘,被人Fault。


頁: [1] 2 3
查看完整版本: 山野之王 2011 香港島賽事