本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 11:29 AM 編輯
轉入大潭郊遊徑順行上山。
嚟到呢度,己經被遲15分鐘出發的第一個全馬健兒追過。
由引水道上山,至大潭郊遊徑標距柱C4103先至有得落山,唔行慣都幾索氣。
本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 01:47 PM 編輯
過咗C4102見到一個小山崗,再去先至係山頂。
海拔436米之山頂,唔知乜嘢名!
開始落山去C4103。
本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 01:52 PM 編輯
到咗標距柱C4103,與衛奕信徑會合,睇吓個錶,仲未駛1小時,正!
落完石級轉右,是陽明山莊水站。
嚟到水站,用咗1小時零4分。好滿意。
本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 01:57 PM 編輯
賽道推進,要上渣甸山頂。
望實石礦場落山,再經石礦場上小馬山。
全馬賽道要左轉,半馬者直去畢拿山。
本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 02:02 PM 編輯
前面山崗是畢拿山。
到啦!呢段港島徑嘅標距柱位置改咗。
標距柱H059豎立在石級盡頭之傍。
本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 10:56 PM 編輯
用咗3分鐘,由畢拿山頂飄落到大風坳。記住,要直線走向柏架山找水站。
水站設在野豬徑入口,補充完水後,直奔野豬徑。
嚟到引水道傍之十字路口。要揀直去上斜嗰一條路行。
本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 11:01 PM 編輯
沿泥路跑到與石屎路接合位。
見到個路牌。沿車路直出便可。
跑跑吓,見到高壓電塔就啱嘞。
本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 11:10 PM 編輯
由左邊跑出來,畫面見到最寬喺港島徑。近標距柱H062。山野比賽要上這一條石級。
嚟到高壓電塔下,要咁樣上山。
恭喜你,終於上到樹林,進入村長路。
本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 11:17 PM 編輯
這一段開始,是香港島賽段中較為難行。
碎石、浮砂、密林,分岔路多,山徑不明顯........。
噢!仲有嚿咁大嘅石。
本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 11:24 PM 編輯
離開了村長路,弊!仲要落澗。
快者,3分鐘到橋,慢者只需6分鐘。
由大風坳起計,一共用咗43分鐘。好滿意。