VR2UKT 發表於 19-2-2011 11:17:05

本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 11:29 AM 編輯


轉入大潭郊遊徑順行上山。




嚟到呢度,己經被遲15分鐘出發的第一個全馬健兒追過。




由引水道上山,至大潭郊遊徑標距柱C4103先至有得落山,唔行慣都幾索氣。


VR2UKT 發表於 19-2-2011 13:42:48

本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 01:47 PM 編輯


過咗C4102見到一個小山崗,再去先至係山頂。




海拔436米之山頂,唔知乜嘢名!




開始落山去C4103。


VR2UKT 發表於 19-2-2011 13:48:13

本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 01:52 PM 編輯


到咗標距柱C4103,與衛奕信徑會合,睇吓個錶,仲未駛1小時,正!




落完石級轉右,是陽明山莊水站。




嚟到水站,用咗1小時零4分。好滿意。


VR2UKT 發表於 19-2-2011 13:53:44

本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 01:57 PM 編輯


賽道推進,要上渣甸山頂。




望實石礦場落山,再經石礦場上小馬山。




全馬賽道要左轉,半馬者直去畢拿山。


VR2UKT 發表於 19-2-2011 13:58:31

本帖最後由 VR2UKT 於 19-2-2011 02:02 PM 編輯


前面山崗是畢拿山。




到啦!呢段港島徑嘅標距柱位置改咗。




標距柱H059豎立在石級盡頭之傍。


VR2UKT 發表於 23-2-2011 22:50:26

本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 10:56 PM 編輯


用咗3分鐘,由畢拿山頂飄落到大風坳。記住,要直線走向柏架山找水站。



水站設在野豬徑入口,補充完水後,直奔野豬徑。




嚟到引水道傍之十字路口。要揀直去上斜嗰一條路行。


VR2UKT 發表於 23-2-2011 22:57:44

本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 11:01 PM 編輯


沿泥路跑到與石屎路接合位。




見到個路牌。沿車路直出便可。




跑跑吓,見到高壓電塔就啱嘞。



VR2UKT 發表於 23-2-2011 23:02:50

本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 11:10 PM 編輯


由左邊跑出來,畫面見到最寬喺港島徑。近標距柱H062。山野比賽要上這一條石級。



嚟到高壓電塔下,要咁樣上山。




恭喜你,終於上到樹林,進入村長路。


VR2UKT 發表於 23-2-2011 23:12:10

本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 11:17 PM 編輯


這一段開始,是香港島賽段中較為難行。



碎石、浮砂、密林,分岔路多,山徑不明顯........。




噢!仲有嚿咁大嘅石。


VR2UKT 發表於 23-2-2011 23:18:43

本帖最後由 VR2UKT 於 23-2-2011 11:24 PM 編輯


離開了村長路,弊!仲要落澗。




快者,3分鐘到橋,慢者只需6分鐘。




由大風坳起計,一共用咗43分鐘。好滿意。


頁: 1 [2] 3
查看完整版本: 山野之王 2011 香港島賽事