本帖最後由 VR2ZOC 於 22-1-2017 07:40 編輯
這是沒有炮聲版本的1812序曲,唔使擔心燒機燒喇叭,RCA 1956年錄音,都好發燒架
本帖最後由 VR2ZOC 於 18-3-2017 06:27 編輯
昨晚看這個節目,"慶香港回歸祖國20週年"(晏小萍獨唱音樂會)。曲目啱聽,但香港大會堂當睌的現場音響實在弄得不可接受,嘥左個咁好嘅演出。
睇下演出者就知幾猛料
本帖最後由 VR2ZOC 於 18-3-2017 07:11 編輯
睇下演出節目就知好啱聽。
點解我批評當晚音響差到唔可以接受呢。有以下幾種情況出現:開始頭一首歌,主唱者個無線咪唔記得Power On ,及後補開唔夠聲,再較窩林響過龍,Over到Peak(台下聽衆耳仔受罪)。隨後的演出更是伴奏音樂聲Level過大蓋過演唱者咪聲音,令人無辦法聽到歌唱內容。演出時更出現數次回響(起Feelback),耳仔再度受罪。整場音樂會聲音大小不均衡(聲音時強時弱),令歌者聽者感覺不良好。嘩咁咪響屋企聽HiFi好過!
本帖最後由 VR2ZOC 於 19-3-2017 08:05 編輯
“鄭京和”四首小提琴協奏曲“孟德爾遜”、“貝多芬”、“柴可夫斯基”、“西貝流士”雙CD,抵聽兼發燒。正!
本帖最後由 VR2ZOC 於 21-3-2017 08:31 編輯
呢隻CD,銅管爵士樂,六十年代RCA錄音,追求音效的,必不可小,食小餐飯啦,即買,夠哂發燒!