VR2ZOC 發表於 22-1-2017 07:27:44

本帖最後由 VR2ZOC 於 22-1-2017 07:40 編輯

這是沒有炮聲版本的1812序曲,唔使擔心燒機燒喇叭,RCA 1956年錄音,都好發燒架

VR2ZOC 發表於 10-2-2017 20:29:16


VR2ZOC 發表於 22-2-2017 06:32:13


VR2ZOC 發表於 17-3-2017 19:03:05

本帖最後由 VR2ZOC 於 18-3-2017 06:27 編輯

昨晚看這個節目,"慶香港回歸祖國20週年"(晏小萍獨唱音樂會)。曲目啱聽,但香港大會堂當睌的現場音響實在弄得不可接受,嘥左個咁好嘅演出。

睇下演出者就知幾猛料

VR2ZOC 發表於 18-3-2017 06:24:04

本帖最後由 VR2ZOC 於 18-3-2017 07:11 編輯

睇下演出節目就知好啱聽。

點解我批評當晚音響差到唔可以接受呢。有以下幾種情況出現:開始頭一首歌,主唱者個無線咪唔記得Power On ,及後補開唔夠聲,再較窩林響過龍,Over到Peak(台下聽衆耳仔受罪)。隨後的演出更是伴奏音樂聲Level過大蓋過演唱者咪聲音,令人無辦法聽到歌唱內容。演出時更出現數次回響(起Feelback),耳仔再度受罪。整場音樂會聲音大小不均衡(聲音時強時弱),令歌者聽者感覺不良好。嘩咁咪響屋企聽HiFi好過!

VR2ZOC 發表於 19-3-2017 07:50:09

本帖最後由 VR2ZOC 於 19-3-2017 08:05 編輯

“鄭京和”四首小提琴協奏曲“孟德爾遜”、“貝多芬”、“柴可夫斯基”、“西貝流士”雙CD,抵聽兼發燒。正!

VR2ZOC 發表於 20-3-2017 06:33:24


VR2ZOC 發表於 21-3-2017 08:26:32

本帖最後由 VR2ZOC 於 21-3-2017 08:31 編輯

呢隻CD,銅管爵士樂,六十年代RCA錄音,追求音效的,必不可小,食小餐飯啦,即買,夠哂發燒!

VR2ZOC 發表於 22-3-2017 07:19:35


VR2ZOC 發表於 23-3-2017 06:37:06


頁: 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25
查看完整版本: 聽 CD 與現場