VR2UKT 發表於 25-1-2016 12:21:05

大帽山針山睇雪

本帖最後由 VR2UKT 於 25-1-2016 12:23 編輯

2016 年入冬以來,天文台話星期六,日天氣會好凍,高地會結冰,結霜。這樣的報道,引來大批市民登山。不過,世估唔到車路都結埋冰,車又唔喐得;人又跣到攤攤腰。

我哋初時唔知道咁大獲,諗住先去針山,落山經鉛鑛坳,再去大帽山,然後落山去扶輪公園。點知,事與願違,去到四方山涼亭,見到上大帽山之車路全部結晒冰,一踏上路面即跣,唯有由梧桐寨山路落山走人。



城門水塘,係香港100越野賽Check Point。



先上針山......



唔駛10分鐘,已見冰掛。


VR2UKT 發表於 25-1-2016 12:47:13


第一次見到。







全樹結晒冰。



VR2UKT 發表於 25-1-2016 17:20:54


針山頂又會凍成點呢?



真係凍啲!



嘩!



VR2UKT 發表於 25-1-2016 17:26:18


路上結的冰.....







上午 10 時49 分上到針山頂,見到咁!



VR2UKT 發表於 25-1-2016 17:32:36


扶起倒下的針山顯示牌,傍邊的鐵絲網也結了霜。



消防員拍下照片列檔。



ZTA 也來一幅。



VR2UKT 發表於 25-1-2016 17:36:52


草也結滿了霜。



呢棵樹被冰包裹。時間:10 時 53 分。經觀察,整個針山山頂已經結了冰,石級完全不可以正常上落,唯有原路折返,經畔塘徑,衛奕信徑上鉛鑛坳。



背囊也結霜。


VR2UKT 發表於 25-1-2016 17:42:30


上午 11 時 41 分,在畔塘徑。



近鉛鑛坳,見到消防車及救傷車。



12 時 35 分..........HK100 CheckPoint 並沒有参赛者 Check In。



VR2UKT 發表於 25-1-2016 20:18:01


中午 12 時 47 分,離開鉛鑛坳,向大帽山進發。



15 分鐘後,嚟到近麥理浩徑標距柱 M139,滿路已經遍佈冰塊。



石面鋪滿了霜。



VR2UKT 發表於 25-1-2016 20:22:59


鐘乳冰?



竹葉形之冰塊。



大帽山刮起大風,風力大過 8 號風球,地面結冰(草地好啲),前進得很慢。


VR2UKT 發表於 25-1-2016 20:29:48

本帖最後由 VR2UKT 於 21-3-2016 22:34 編輯


未到四方山最高峰,啲樹己變成咁!



石上奇冰。



呢段山路,平日只需要 2 分鐘便可通過,昨天用上 5 倍時間,天上又落緊小冰粒,打在面頰上,十分疼痛。


頁: [1] 2
查看完整版本: 大帽山針山睇雪