VR2UKT
發表於 9-11-2011 16:31:11
左起:UFO、WKZ、UKT、ZWP、QC
喺基維爾營龍門架下唞唞先,呢度真係人山人海。
繼續前進,邁步向 CP2 獅子亭。
VR2UKT
發表於 9-11-2011 16:34:36
在大腦坳、慈雲山前進。
呢度係 CP2 獅子亭,嘩!好熱鬧。
快啲埋去嘟機啦!
VR2UKT
發表於 9-11-2011 17:30:01
本帖最後由 VR2UKT 於 10-11-2011 22:04 編輯
CP2 站及掃尾隊無線電通訊員們好有陣容。
入去嘆番碗山水豆腐花!
嚟到近標距柱 W050 之涼亭,唞唞先。
VR2UKT
發表於 9-11-2011 17:31:08
本帖最後由 VR2UKT 於 10-11-2011 22:05 編輯
過咗呢度橋,要行 6300 米咁長嘅引水道。
不甘示弱。
CP3 九龍水塘在望,近標距柱 W062。賽程已完成了一半。加油!
VR2UKT
發表於 9-11-2011 19:30:04
本帖最後由 VR2UKT 於 10-11-2011 22:06 編輯
UBR,辛苦哂!
前排左起:VVH、UBR-1、UBR
後排左起:UEH、ZDY
VR2UKT
發表於 9-11-2011 22:19:27
苗圃年青一代義工們朝氣勃勃。
参賽者已經來到標距柱W065,近金山儍人樂園。
VR2VCQ(左三)與他的隊友。
VR2UKT
發表於 9-11-2011 22:25:28
呢條石級只有200多級,上完石級就是走私坳。呢處近標距柱W066。
走私坳擺POS。
睇嚟佢吔都好享受呢次比賽。
VR2UKT
發表於 9-11-2011 22:31:52
嘩!到咗城門水塘CP4燒烤區。仲有Ham友。
左起:VR2VHG VR2VKG VR2YXO VR2UCP
掃尾隊第三隊B隊陣容鼎盛。
VR2UKT
發表於 9-11-2011 22:39:59
城門水塘主壩CP4喺下午5時截人,繼續行程者要在此補給夠。
佢哋似乎信心十足。
互相幫助。
VR2UKT
發表於 9-11-2011 22:44:07
雖然夜幕低垂,但CP5鉛鑛坳仍然奮戰不息。
大會登記處。
仍然有得食,有水飲。