VR2UKT 發表於 9-11-2011 16:31:11


左起:UFO、WKZ、UKT、ZWP、QC



喺基維爾營龍門架下唞唞先,呢度真係人山人海。




繼續前進,邁步向 CP2 獅子亭。

VR2UKT 發表於 9-11-2011 16:34:36


在大腦坳、慈雲山前進。



呢度係 CP2 獅子亭,嘩!好熱鬧。



快啲埋去嘟機啦!

VR2UKT 發表於 9-11-2011 17:30:01

本帖最後由 VR2UKT 於 10-11-2011 22:04 編輯


CP2 站及掃尾隊無線電通訊員們好有陣容。



入去嘆番碗山水豆腐花!





嚟到近標距柱 W050 之涼亭,唞唞先。

VR2UKT 發表於 9-11-2011 17:31:08

本帖最後由 VR2UKT 於 10-11-2011 22:05 編輯


過咗呢度橋,要行 6300 米咁長嘅引水道。



不甘示弱。


CP3 九龍水塘在望,近標距柱 W062。賽程已完成了一半。加油!


VR2UKT 發表於 9-11-2011 19:30:04

本帖最後由 VR2UKT 於 10-11-2011 22:06 編輯


UBR,辛苦哂!




前排左起:VVH、UBR-1、UBR
後排左起:UEH、ZDY






VR2UKT 發表於 9-11-2011 22:19:27


苗圃年青一代義工們朝氣勃勃。




参賽者已經來到標距柱W065,近金山儍人樂園。



VR2VCQ(左三)與他的隊友。

VR2UKT 發表於 9-11-2011 22:25:28


呢條石級只有200多級,上完石級就是走私坳。呢處近標距柱W066。



走私坳擺POS。



睇嚟佢吔都好享受呢次比賽。


VR2UKT 發表於 9-11-2011 22:31:52


嘩!到咗城門水塘CP4燒烤區。仲有Ham友。




左起:VR2VHG   VR2VKG   VR2YXO   VR2UCP



掃尾隊第三隊B隊陣容鼎盛。


VR2UKT 發表於 9-11-2011 22:39:59



城門水塘主壩CP4喺下午5時截人,繼續行程者要在此補給夠。



佢哋似乎信心十足。



互相幫助。


VR2UKT 發表於 9-11-2011 22:44:07


雖然夜幕低垂,但CP5鉛鑛坳仍然奮戰不息。




大會登記處。




仍然有得食,有水飲。


頁: 1 2 [3] 4
查看完整版本: 苗圃挑戰 12 小時 2011 比賽日