VR2UKT 發表於 8-11-2011 19:46:34


努力,加油!



健兒轉入十二生肖泥塑蔭道,近標距柱 W026。



馬游塘村指路明燈。


VR2UKT 發表於 8-11-2011 19:48:16


呢個灣過緊凹頭村。近標距柱 W030。




出咗隧道就係井欄樹 CP1。




到 CP1 啦!快快入去嘟手帶。


VR2UKT 發表於 8-11-2011 19:59:58


鎮守 CP1 嘅無線電通訊員。熟口熟面,個個都係高手。




有潤肺雪梨、又香又甜嘅蕉、又有麵飽。




仲有樹上熟嘅火龍菓,不過,呢個火龍菓屬於井欄樹村民所有,不得採摘。


VR2UKT 發表於 8-11-2011 20:03:56


唞完,又要起步。



向黄麖仔進發。




浩浩蕩蕩橫過近標距柱 W034 之水澗。

VR2UKT 發表於 8-11-2011 20:08:47


到達大藍湖水站。




咁嘅無線電通訊陣容,大會梗係放心啦!




小心翼翼落石級,跟着去補給。標距柱 W035 位置。


VR2UKT 發表於 9-11-2011 11:31:49


經過大藍湖,過埋呢渡橋,近標距柱 W036,要上東洋山。




佢哋過咗標距柱 W037,繼續上。



呢度喺東洋山半山,標距柱 W038 位置,今日天氣悶熱,大家要努力!


VR2UKT 發表於 9-11-2011 12:02:43


努力,加油!




己經過咗先人墓地,繼續努力。



呢個鏡頭位置,可見當日直升機吊走受傷之健兒的情景。


VR2UKT 發表於 9-11-2011 12:09:19


上完呢條石級後,再一條便到標距柱W039。




上完第一條石級,仲有一條。



呢位老兄,己經勝利行完第二條石級,喺標距柱W039傍邊,恭喜你!


VR2UKT 發表於 9-11-2011 12:18:37


上到東洋山制高點,參賽者可鬆一口氣,呢度亦係我哋嘅無線電中繼站所在地。
左起:VR2QC,從加拿大回港之華僑靚女,她的爹,前任會長Long叔,現任會長VR2ZWP。




落去水站Show Show。



水站站長梅姐。


VR2UKT 發表於 9-11-2011 12:23:23


今天東洋山救傷站很忙。傍邊是無線電站。



資深的VR2UFO。



資深的VR2WKZ。

頁: 1 [2] 3 4
查看完整版本: 苗圃挑戰 12 小時 2011 比賽日