VR2UKT 發表於 13-11-2010 20:33:53

早幾屆,收到投訴,有參賽者由高超道轉入澳景道行 Short Cut,造成賽事不公平。今次我與 ZTA 專程沿投訴路段進入澳景道,未有發現,咁樣當然係好事。



轉右,轉右!



澳景道水站,補水的健兒也不少。




澳景道山上的涼亭捕捉參賽者之風采。




VR2UKT 發表於 13-11-2010 20:55:55


經過標距柱 W024,上五桂山(又稱小八仙)。



上緊第一峰,都幾斜。




上埋呢一段,就是第一峰峰頂。


VR2UKT 發表於 13-11-2010 21:00:54


呢度就是第一峰峰頂。



苗圃挑戰 12 小時指示牌好醒目。



加油,上第二峰。

VR2UKT 發表於 13-11-2010 21:05:30


有個雷達反射板嗰度是第三峰。



到啦!海拔 304 米。



Hi!老兄已到第四峰,加油。





VR2UKT 發表於 13-11-2010 21:11:17


落埋去是第五峰。



記得咁樣轉落去十二生肖。



近標距柱 W025,(與效遊地圖所列不符。)


VR2UKT 發表於 13-11-2010 21:16:41

本帖最後由 VR2UKT 於 13-11-2010 09:24 PM 編輯


落完十二生肖,便是馬油塘村,走出馬油塘村,橫過寶琳道,好在有警察叔叔在場指揮交通。



健兒入緊澳頭村,近標距柱W029。



賽道改咗,由下路去。


VR2UKT 發表於 13-11-2010 21:25:10


咁樣影,改動之賽道會清楚啲。




掟個靚彎,就會出到井欄樹。



健兒由這條村路衝出,過隧道,就是 1 號檢查站。




VR2UKT 發表於 13-11-2010 21:31:11


入隧道.......



出隧道........



直衝 CheckPoint1
根據大會資料:男子公開組最快到達用咗 50 分鐘。
最慢用咗 2 小時 42 分鐘。(Quited)


VR2UKT 發表於 16-11-2010 21:47:13

本帖最後由 VR2UKT 於 16-11-2010 09:50 PM 編輯



到啦,到啦!井欄樹檢查站同寅歡迎您。




九巴之友義工盡心盡力,任勞任怨。




各健兒又繼償飛奔前進。


VR2UKT 發表於 16-11-2010 21:51:45

本帖最後由 VR2UKT 於 16-11-2010 10:07 PM 編輯





穿過井欄樹村,石隴山莊,便到黄麖仔密林。



此處濕滑跣脚,要打醒十二分精神,步步為營。


頁: 1 [2] 3
查看完整版本: 苗圃挑戰 12 小時 2010 比賽日