早幾屆,收到投訴,有參賽者由高超道轉入澳景道行 Short Cut,造成賽事不公平。今次我與 ZTA 專程沿投訴路段進入澳景道,未有發現,咁樣當然係好事。
轉右,轉右!
澳景道水站,補水的健兒也不少。
澳景道山上的涼亭捕捉參賽者之風采。
經過標距柱 W024,上五桂山(又稱小八仙)。
上緊第一峰,都幾斜。
上埋呢一段,就是第一峰峰頂。
呢度就是第一峰峰頂。
苗圃挑戰 12 小時指示牌好醒目。
加油,上第二峰。
有個雷達反射板嗰度是第三峰。
到啦!海拔 304 米。
Hi!老兄已到第四峰,加油。
落埋去是第五峰。
記得咁樣轉落去十二生肖。
近標距柱 W025,(與效遊地圖所列不符。)
本帖最後由 VR2UKT 於 13-11-2010 09:24 PM 編輯
落完十二生肖,便是馬油塘村,走出馬油塘村,橫過寶琳道,好在有警察叔叔在場指揮交通。
健兒入緊澳頭村,近標距柱W029。
賽道改咗,由下路去。
咁樣影,改動之賽道會清楚啲。
掟個靚彎,就會出到井欄樹。
健兒由這條村路衝出,過隧道,就是 1 號檢查站。
入隧道.......
出隧道........
直衝 CheckPoint1
根據大會資料:男子公開組最快到達用咗 50 分鐘。
最慢用咗 2 小時 42 分鐘。(Quited)
本帖最後由 VR2UKT 於 16-11-2010 09:50 PM 編輯
到啦,到啦!井欄樹檢查站同寅歡迎您。
九巴之友義工盡心盡力,任勞任怨。
各健兒又繼償飛奔前進。
本帖最後由 VR2UKT 於 16-11-2010 10:07 PM 編輯
穿過井欄樹村,石隴山莊,便到黄麖仔密林。
此處濕滑跣脚,要打醒十二分精神,步步為營。