VR2XQA 發表於 13-6-2009 09:44:21

廣州之旅

整個星期都在下雨,未知週未天氣如何,終於等到 5 月 30 日這一天的來臨,天公造美,不晴不雨,一行人等,在范SIR 帶領下,由上水出發,上午十時許已到達尋寶目的地 — 廣州市各電子市場,分秒必爭,不論在店子裏或地攤旁,各人都在尋找心頭好,包括引線、管子、儀器及工具等。
轉眼間又到午飯時間,地胆 ”強哥” 早已打點飯局,各人飽餐一頓後,繼續尋寶,直至大部分店子陸續關門,各人挽的、背的、拖行的,各式其式,無所不用其技,帶著戰利品上館子用晚膳,這當然又是范SIR 及強哥的體貼安排,因為非常就腳,飽餐一頓及一論吹水過後,又是回程之時,在車上不愁寂寞,來個 ”分豬肉遊戲”,究竟分什麼? 問一問參與的組員,至於各人的戰利品,請自行申報。

多謝范SIR、強哥、組長及各隊員共同完成今次活動,小弟實在得益不少,祈望著下一次活動的來臨。


戰利品1 -

VR2ZOC 發表於 30-4-2012 18:05:42

你已經得到了很多收獲,當中的實驗結果可能有些地方未必準確,但再慢慢掌握測試的步驟和程式。遇到問題可在上課時或 "HiFi天地"中,同各師兄研究下就會得到答案。這幾台儀器就是你的老師{:soso_e178:}和好幫手{:soso_e181:} 。但要記得佢話比你知 O既野{:soso_e132:},只係作標準參考數據,最終都係要自己隻耳仔收貨。{:soso_e104:}

VR2XQA 發表於 13-6-2009 09:49:27

戰利品1 - 曙光 FU-13, 成個 "可樂" 罐噤大, 正 !

戰利品2 - 西藏冰川磺泉水, 用佢嚟抹燈胆, 啲聲會正D ??

VR2ZOC 發表於 15-6-2009 09:15:17

本帖最後由 VR2ZOC 於 15-6-2009 09:26 AM 編輯

2# VR2XQA
有 "大"有 "細"

好似無咁大個 "頭"喎,戴唔到!:curse:

VR2ZOC 發表於 17-6-2009 18:49:52

今次我又買左 D 咁既野,你估用黎做乜?:lol

VR2XQA 發表於 18-6-2009 08:16:17

系咪用來浸酒 ? 中間有條蛇果種.

VR2ZOC 發表於 19-6-2009 17:14:54

本帖最後由 VR2ZOC 於 19-6-2009 05:20 PM 編輯

5# VR2XQA
梗唔係喇,浸D我地 "電子人"的化妝品。:kiss: :P

松香水

VR2XQA 發表於 8-7-2009 00:25:10

2# VR2XQA

重遊廣州, 今次買了對 “珍品” 50週年版KT-66



還有 “冬菇頭” 高壓線, 可用於 FU-13 屏極高壓輸入

學員甲 發表於 13-7-2009 15:56:58

7# VR2XQA

果然是“珍品”!

VR2XQA 發表於 6-3-2011 00:45:22

學員甲 發表於 13-7-2009 03:56 PM static/image/common/back.gif
7# VR2XQA

果然是“珍品”!


電子管的味道如何?

這是「高保真電子管擴音機班組」的活動。




sjh327 發表於 8-3-2011 09:19:35

不錯,支持更多的 DIY 活動
頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 廣州之旅