中華業餘無線電研究會討論區's Archiver
討論區
›
Hi-Fi 天地
› HiFi 天地組聚會
VR2ZOC
發表於 2-3-2009 14:17:23
HiFi 天地組聚會
今個月尾的 HiFi 天地組於 2 月 27 日晚,各同好上中無會所,原來又有好嘢?
嘩!原來有新貨推介?
VR2ZOC
發表於 6-3-2009 17:12:56
本帖最後由 VR2ZOC 於 6-3-2009 05:17 PM 編輯
VR2ZOC
發表於 7-3-2009 23:26:12
本帖最後由 VR2ZOC 於 7-3-2009 11:29 PM 編輯
飛機用的訊號線,又聽吓乜嘢聲。
頁:
[1]
查看完整版本:
HiFi 天地組聚會