燒喇叭?喇叭斷頭台
有很多朋友會問,究景裝制電子管 "OTL"機,是否很容易燒喇叭呢?所以便買定箱喇叭回家中的實驗室,準備送這批 "白老鼠"上這部 "喇叭斷頭台"試試。答案在 "電子管推挽班"會告訴你。或者自己做下實驗。
買定箱喇叭來做白老鼠 :funk:
臨終拍照 :'(
排隊等行刑 :shutup:
這就是號稱 "喇叭斷頭台" O(T)或(C) L機喇!!:time: :@
本帖最後由 VR2ZOC 於 3-10-2009 05:06 PM 編輯
"喇叭斷頭台"大揭秘!? .
1000VA環牛,是 "斷頭台"的能源:funk: :@
大水塘是關健,個喇叭死唔死得!?靠哂佢!:@ ;P
究竟無輸出變壓器(OTL)膽機, 係唔係真的好易燒喇叭呢?:Q 答案不如砌好部機先至講。:P或者在 "電子管推挽擴音機原理及制作班"內探討吓。注意開班日期!
頁:
[1]
2