PNPNGTO 發表於 17-8-2023 00:23:17

電子愛好者


電子愛好者,香港係咪唔使有?!
無綫電愛好者,未學過電子做到咩?!
冇電子愛好者,將來電子工程界仲有本土嘅接班人咩?!

VR2ZWP 發表於 26-8-2023 10:01:47

基於你提出以上的問題,答案只有:
更多人對電子、無線電、電腦技術產生興趣,就會不斷地推動提高和發展,做就相關產業鏈逢勃、壯大。
"中無"幾十年來都以推廣科技普及,提高技術為宗旨。

PNPNGTO 發表於 30-8-2023 16:09:22

VR2ZWP 發表於 26-8-2023 10:01
基於你提出以上的問題,答案只有:
更多人對電子、無線電、電腦技術產生興趣,就會不斷地推動提高和發展, ...


閣下或者冇隸屬於任何政府或者商業機構,
不過,通訊、廣播、野外定向,冇專業水平同資金,係玩唔起嘅,一啲都唔業餘。
哥林比亞無綫電學校、東南電專、大華電專,喱啲喺分立元件時代響噹噹嘅學府,或者同世界唔接軌,不過係咪一啲用都冇呢?!
論壇又係,入門級嘅電子愛好者論壇,大陸買少見少,香港直頭冇晒,學師仔 好多嘢唔明白,根本搵唔到老師問 !
分立元件,係基礎中嘅基礎,入門嘅必經之路,喱類學校其實仲有作為 啟蒙導師 嘅價值,可以轉做網上版,以論壇模式復辦。
頁: [1]
查看完整版本: 電子愛好者