總言之,記住上草山!
過咗 M135不遠.....
特區成立十周年纪念亭,表示快到草山頂。
前面路牌,指示要落山。
呢個牌,毅行者當然唔會陌生。
由此跑落鉛鑛坳........
此段路經過歷年保養,維修,己經好行好多。
到車路嘞。要左轉。
路傍見到有標誌。
記得要落山!
落到呢度要急右轉,不要直去。
睇牌,去城門水塘方向。
要見到佢!
掟個靚灣........
微微右轉......
喺直升機坪下面去Check Point5。
望到 CheckPoint5 嘞!
比賽當日,由此進入 Check In!
離開鉛鑛坳,直奔大埔終點。
又見車路....。
終點衝線!
喂!各位幾時操練呀,不如嚟一次全程,好嗎?
頁:
1
[2]