VR2ZOC 發表於 26-5-2014 07:25:49

本月之 Hi-Fi 天地

五月份之 Hi-Fi 天地於 31 日如常舉行,屆時敬請各 Hi-Fi 發燒同好晚上 7:30 分上會所聽 Hi-Fi,吹水,技術交流。

已於早前訂購電容仿製音樂直通車之手痕友,請聯絡 CK Leung 進行交收,免收手續費,重有好多野益你。


仿製音樂直通車用這個佈局

VR2ZOC 發表於 21-5-2018 07:11:25

本月的HiFi天地26/5 照常活動。
(如有制作疑問或交收安排,到時請現場提出)

ckleung17 發表於 26-5-2014 08:27:08

第一次見到大俠用貴電容,當天有什麼驚喜安排給大家?

VR2ZOC 發表於 26-5-2014 09:03:14

呢四隻 M cap 係多年前買落,用作課堂示範,一直唔捨得用,現在係時候用上做旗艦終極版,聲音發揮旗艦本質。

VR2ZOC 發表於 28-6-2014 22:52:52


六月 Hi-Fi 天地,聽番啲石機 DIY 旗艦後級機比較吓

VR2ZOC 發表於 28-6-2014 22:56:57


今晚組合為前置和田線路【上機】,以及單管 12AU7 做的SRPP前置推石【下機】


隻 CD 剛剛新買葉德嫻《幸運是我》試聲


呢隻 SACD 今晚個個話正

VR2ZOC 發表於 28-6-2014 23:07:41


另一節目是分發砌旗艦的零件,CK Leung 真係唔話得,逐份包裝好


中無 Hi-Fi 天地師兄又幫手做義工,執好各樣零件又送埋貨,大家係咪要誠心請食飯先?仲要啤一啤佢!

VR2ZOC 發表於 29-6-2014 09:00:46


呢位心口有個勇字師兄話唔怕燒喇叭,話要砌夠兩套

VR2ZOC 發表於 30-6-2014 17:02:28


乜點解叫買火牛,電容,機箱,印 PCB 板,錶頭咁多人第一時間回應,驚漏左自己個份,叫請 CK Leung 食牛扒、飲啤酒就個個縮埋無反應,因住你部旗艦未起錨,落水個時沉左

cwc 發表於 30-6-2014 21:09:26

師兄咁唔話得,龍蝦鮑魚都冇問題!

VR2ZOC 發表於 1-7-2014 16:21:40


今日梗係要慶回歸喇,惜逢新機箱樣版到貨,大家睇下靚仔唔靚仔
頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 本月之 Hi-Fi 天地