本帖最後由 VR2ZOC 於 26-8-2013 20:51 編輯
要將這鑼母鬆出,才可將這件貌似Fuse座的物體拿出來
本帖最後由 VR2ZOC 於 26-8-2013 21:06 編輯
用電錶在此處量度,結果線路仍然是open(開路),唔通音圈已被燒毀致開路?
本帖最後由 VR2ZOC 於 27-8-2013 17:35 編輯
既然音圈開路,下一步要劏開振膜,謎底即將揭盅。
VR2ZOC 發表於 27-8-2013 17:34
PA喇叭有冇機會用作hifi音響聽呢?
本帖最後由 VR2ZOC 於 28-8-2013 18:09 編輯
cwc 發表於 28-8-2013 10:36
PA喇叭有冇機會用作hifi音響聽呢?
當然可以,其實早於四五十年代,就沒有分開PA或HiFi這回事,當年所謂家庭式HiFi,除了小部份大富大貴人事可接觸,普羅大眾就只可從一些如舞台或電影院或一些有線廣播系統中聽到。當年的專業廣播器材,包括喇叭,今天就能在一些私人場所內出現,並受到一些發燒友的菁萊,並以擁有這些當年器材為榮,身價暴升。
這隻高音就無事,工作正常,有機會就用佢玩HiFi,正!{:soso_e179:}
本帖最後由 VR2ZOC 於 28-8-2013 18:07 編輯
紐左佢出來,慢慢玩
個Horn咀就無得拆,要另外配個Horn咀才可玩
本帖最後由 VR2ZOC 於 29-8-2013 10:59 編輯
將喇叭紙盤振膜輕輕拉出,謎底即將揭盅?{:soso_e132:}
VR2ZOC 發表於 28-8-2013 18:00
紐左佢出來,慢慢玩
個Horn咀就無得拆,要另外配個Horn咀才可玩
其實用工具將個 Horn 咀分割出來, 配合個高音單元, 將來一定用得著。 {:soso_e102:}
雨田 發表於 29-8-2013 15:50
其實用工具將個 Horn 咀分割出來, 配合個高音單元, 將來一定用得著。
喇叭箱看來是整個倒模鑄造的, 要割出來都好考工夫, 如果真的搞掂, 要聽下好唔好聲