VR2UKT 發表於 21-6-2013 11:10:56

挑戰 12 小時 2013

EkGhZg73Ejs

VR2XQA 發表於 17-10-2013 12:20:39

各位義工朋友請注意,以下官方訊息於今早 9:31 am 由苗圃發出:


今年義工衫只有 S、M、L、XL4 個碼,沒有 XS、XXL 碼,所以有部份支援機構選擇 XS 碼的,我用 S 碼代替,選擇 XXL 碼的,我用 XL 碼代替,抱歉。

VR2XQA 發表於 16-10-2013 12:12:08

首先多謝報名參與今次活動的義工朋友們{:soso_e183:}

在上星期,我們已順利完成第一次實地無線電測試,今個星期我們會繼續進行全面的總測試,歡迎已報名的朋友參與是次無線電總測試,為提供優質無線電支援服務作出貢獻,多謝各位!



潘永業(VR2XQA)
苗圃挑戰十二小時 2013 無線電支援服務副統籌

VR2XQA 發表於 7-10-2013 20:59:00

有打算參與今次無線電支援的朋友請注意,請從速報名,以便我們把名單提交主辨單位,作為印製義工證書及申領物資的依據,我們最遲會在 10月 12 日把有關名單提交予主辨單位,敬請留意,多謝合作!

VR2UKT 發表於 21-6-2013 11:18:02

1

VR2UKT 發表於 21-6-2013 11:18:36

123

VR2UKT 發表於 9-7-2013 14:05:10


您係参賽者,可以永久擁有,留作記念。

VR2XQA 發表於 15-8-2013 13:20:22

大家好,

本年度的活動在 11 月 3 日舉行,榮幸地,我們的團隊再度獲邀請,為活動提供無線電支援服務。

多謝過往支持我們的義工朋友,為提供優質無線電支援服務而出力,萬分感激,我們現正開始接受義工登記,懇請各位,繼續支持我們,使本會得以為國家發展,盡點綿力。



XQA

VR2YUY 發表於 30-8-2013 21:53:57

我和一班火腿絕對支持...!!!!

VR2ZDY 發表於 30-8-2013 22:03:08

VR2YUY 發表於 30-8-2013 21:53
我和一班火腿絕對支持...!!!!

{:soso_e181:}      多謝你們支持!

VR2UKT 發表於 17-9-2013 20:14:58

2013年度嘅挑戰12小時賽事快將舉行,受我哋會嘅統籌囑咐,對新一年度賽道要實地考察一下,以方便各義工埋位。9月15日先由起點出發,沿途觀察地形及環境,睇吓有冇要注意嘅地方。又到過26公里起點,即伊斯蘭鮑伯濤紀念小學,嗰度環境唔錯。到最後,喺大埔温到香港教師會李興貴中學。即係各個賽事嘅終點站。
下面影到些少圖片俾大家參考。


42公里賽事起點。油塘三家村遊樂場。



球場可容納千餘人活動。



據大會網頁資料:今年報名總人數超過 2100人。嘩!可見比賽當日非常熱鬧。


VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:00:31


一起跑,轉入欣榮街..........。


不到1分鐘,行人路變成咁。



喺炮台山望向維多利亞港。


VR2UKT 發表於 17-9-2013 21:17:48


剛剛離開Check Point 1,即係井欄樹村。



井欄樹村內多咗屋,進入休悠田園,條路好窄。


右轉入黄麖仔,好在仲見到衛奕信徑個指示牌。


頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 挑戰 12 小時 2013