挑戰 12 小時 2013
EkGhZg73Ejs 各位義工朋友請注意,以下官方訊息於今早 9:31 am 由苗圃發出:今年義工衫只有 S、M、L、XL4 個碼,沒有 XS、XXL 碼,所以有部份支援機構選擇 XS 碼的,我用 S 碼代替,選擇 XXL 碼的,我用 XL 碼代替,抱歉。
首先多謝報名參與今次活動的義工朋友們{:soso_e183:}
在上星期,我們已順利完成第一次實地無線電測試,今個星期我們會繼續進行全面的總測試,歡迎已報名的朋友參與是次無線電總測試,為提供優質無線電支援服務作出貢獻,多謝各位!
潘永業(VR2XQA)
苗圃挑戰十二小時 2013 無線電支援服務副統籌
有打算參與今次無線電支援的朋友請注意,請從速報名,以便我們把名單提交主辨單位,作為印製義工證書及申領物資的依據,我們最遲會在 10月 12 日把有關名單提交予主辨單位,敬請留意,多謝合作! 1 123
您係参賽者,可以永久擁有,留作記念。 大家好,
本年度的活動在 11 月 3 日舉行,榮幸地,我們的團隊再度獲邀請,為活動提供無線電支援服務。
多謝過往支持我們的義工朋友,為提供優質無線電支援服務而出力,萬分感激,我們現正開始接受義工登記,懇請各位,繼續支持我們,使本會得以為國家發展,盡點綿力。
XQA
我和一班火腿絕對支持...!!!! VR2YUY 發表於 30-8-2013 21:53
我和一班火腿絕對支持...!!!!
{:soso_e181:} 多謝你們支持! 2013年度嘅挑戰12小時賽事快將舉行,受我哋會嘅統籌囑咐,對新一年度賽道要實地考察一下,以方便各義工埋位。9月15日先由起點出發,沿途觀察地形及環境,睇吓有冇要注意嘅地方。又到過26公里起點,即伊斯蘭鮑伯濤紀念小學,嗰度環境唔錯。到最後,喺大埔温到香港教師會李興貴中學。即係各個賽事嘅終點站。
下面影到些少圖片俾大家參考。
42公里賽事起點。油塘三家村遊樂場。
球場可容納千餘人活動。
據大會網頁資料:今年報名總人數超過 2100人。嘩!可見比賽當日非常熱鬧。
一起跑,轉入欣榮街..........。
不到1分鐘,行人路變成咁。
喺炮台山望向維多利亞港。
剛剛離開Check Point 1,即係井欄樹村。
井欄樹村內多咗屋,進入休悠田園,條路好窄。
右轉入黄麖仔,好在仲見到衛奕信徑個指示牌。