VR2ZOC 發表於 10-2-2013 00:40:07

蛇年幸福,Hi-fi 進步

恭賀新禧,恭喜發財!恭祝各位 Hi-fi 發燒師兄、師姐蛇年好運,砌機成功,件件旗艦,部部高(保真)聲。


仍在製作中的新 OCL 旗艦同大家拜個年,同各師兄打個招呼


花開富貴,身體健康


祖國繁榮,家庭幸福

VR2ZOC 發表於 11-2-2013 00:08:22


花開富貴


音響事成

VR2ZOC 發表於 15-2-2013 17:14:44

蛇年同埋啲新產品出來亮下相,同啲師兄拜年,望今年內可馬到功成


睇多兩張唔同角度相


制作中的未來小旗艦


正面睇都幾威猛,不日放映

ckleung17 發表於 15-2-2013 18:16:32

VR2ZOC 發表於 15-2-2013 17:14 static/image/common/back.gif
蛇年同埋啲新產品出來亮下相,同啲師兄拜年,望今年內可馬到功成 ...

阿 Sir 又有新搞作?會唔會開班?齋看機箱已經夠吸引。

VR2ZOC 發表於 16-2-2013 08:48:13

ckleung17 發表於 15-2-2013 18:16 static/image/common/back.gif
阿SIR又有新搞作?會唔會開班?齋看機箱已經夠吸引。

@ckleung17 師兄,其實個班,已經存在並 Stand-by,人數夠就會開,此班名叫電子管 OTL 擴音機原理班,課程編號 0608,小冊子及網頁上都有介紹。

ckleung17 發表於 16-2-2013 13:10:23

VR2ZOC 發表於 16-2-2013 08:48 static/image/common/back.gif
@ckleung17 師兄,其實個班,已經存在並 Stand-by,人數夠就會開,此班名叫電子管 OTL 擴音機原理班,課 ...

幾時有實習班?
頁: [1]
查看完整版本: 蛇年幸福,Hi-fi 進步